יום חמישי, 14 בפברואר 2013

מחיר אטרקטיבי ללינה ב-Travelodge Bentonville, בנטונוויל, ארקנסו, ארצות הברית

בנטונוויל, ארקנסו, ארצות הברית, Travelodge Bentonville

Travelodge Bentonville

Travelodge Bentonville מציע מרכז עסקים ובריכה. הגיש לאינטרנט זמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך השהייה. לנוחיות האורחים, הTravelodge Bentonville נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל החדרים המודרניים של Travelodge Bentonville מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, מטבחון וטלוויזיה. בין השאר, תמצאו בחדרים מכונת קפה, פינת קפה ותה ומקרר.

התעוררו לארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בבנטונוויל. בנוסף ישנם מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

Drake Field Airport (FYV) ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה. הStrengthen the Arm of Liberty Monument, Lake Ann וLake Atalanta נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

כללי

שירות חדרים, מסעדה, פתוח לחיות מחמד, נגישות לנכים, מקרר, טלוויזיה בכבלים / לוויין, מטבחון, פינת קפה ותה, מיקרוגל, מייבש שיער, טלוויזיה, גישה לכסא גלגלים

פעילויות

בריכת שחייה, בריכה חיצונית

שירותים

מרכז עסקים

אינטרנט

מלון זה מציע אינטרנט מהיר.

חניון

במלון ישנו חניון חינם

צ'ק אין

מ-14:00

צ'ק אאוט

לפני 11:00





   

עם hotels-seeker.com תוכלו לבצע השוואת מחירים אחת עבור Travelodge Bentonville ולקבל הדיל הטוב ביותר מתוך מאות אתרי הזמנות. הבטחה למחיר הטוב ביותר ב Travelodge Bentonville כשמבצעים את החיפוש עם hotels-seeker.com.

Travelodge Bentonville
בנטונוויל
ארקנסו, ארצות הברית


קישורים תיירותים ושימושיים לשרות המטייל העצמאי בעולם

מנוע השוואת מחירי טיסה בין מאות אתרי חברות תעופה

אלבומי תמונות של מלונות רומנטיים, מענגים ומפנקים

מפת אתרי אטרקציות תיירותיות בעולם

מידע למטייל העצמאי בישראל ובעולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה